marți, octombrie 11, 2005

Bestia zburatoare!

Aseara, eu, ca toate femeile pe care le doare in cot de silueta...ma apuc de prestat la greu, papa bun care ingrasa mult. Mai pe scurt....Cordon bleu *(sau cum pana lui s-o scrie). Oricum, bun rau! Si dupa ce ne-am umplut ghiozdanele bine, eu si jumatatea am inceput sa punem tara la cale in fata unui pahar cu Coca-Cola. Cand la un moment dat, din senin si pe nepusa masa, a intrat in casa si s-a asezat pe ce mai ramanea di cina noasta un mare lacusta. Iar cand zic mare, vreau sa va inchipuiti o bestie de 10 cm cu niste picioare care nu se mai terminau...... Am pus mana repede pe aparatul ce te trage in poza si am tras-o si pe ea.....ca sa ramana la posteritate (ca pana sa apuc sa povestesc la nepoti desprea ea...sigur uit). Apoi cu mult spirit ecologic, am ivitat-o sa gaseasca un alt loc de dormit.....ca la noi e totul plin!


* Este un snitel de carne de pui (al meu era de curcan, ca asta am gasit in congeletor) cu sunca si branzica (de aia care se topeste) la mijlloc, totul dat prin faina, ou si pesmet si mai apoi prajit.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si unde e poza cu lacusta??? Vreau sa vad si eu "monstrul" mancator de Cordon-Bleu... :)