joi, octombrie 06, 2005

Azi nu am chef de nimeni si nimic

Azi e o zi ciudata......
De fapt, de ceva timp incoace, cam toate zilele sunt ciudate pentru mine.
Nu mai am chef de nimeni si de nimic. Nici macar de jumatatea.....care nu prea intelege si nu face altceva decat sa imi mareasca starea de "ciudatenie".
Practic, aseara aveam chef sa dorm singura, asa ca l-am lasat pe el sa se duca la culcare inaintea mea, cu scuza ca vroiam sa vad un film. Dar pe la unu - doua, a venit si m-a dus in patul mare. Ufffffffffffffff
Poate as putea sa ii explic....dar i-am dat de intels prin ce faza trec, asa ca nu mai am chef sa ii explic din nou.
Eu nu pot face lucrurile pe jumatate, iar cand am decis sa rup cu o parte din viata mea, sunt tentata sa rup cu toata viata mea.
Vreau sa plec...singura, departe...... Doar ca acum nu e asa de usor, asa ca nu imi ramane altceva decat sa suport.......
Am nevoie de o schimbare !!!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu: