luni, noiembrie 22, 2010

M-am decis

Gata, m-am hotărît! Nu mai pot continua in halul acesta!
Nu vreau sa ma simt ca o balena eșuată la malul mari! Sunt mult prea grasa chiar si pentru Italia, deci LA MUNCA!
Am cumpărat un tapis roulant de mana a doua si m-am pus la treaba.
Dupa cateva zile de "încălzire", astăzi am facut 30 di alergatura si 4 minnute di protocolul Tabata.
Trebuie sa spun ca in acest moment sunt la limita obezului (68kg la 155 cm la doar 30 de ani).
Dar anul trecut de la jumatatea lunii august pana in decembrie facand cate jumatate de ora de alergatura sau o ora de inot pe ziu si cu dieta echilibrata am reusit sa dau jos 7 kg. Deci sunt foarte optimista in acest moment.
Anul trecut alergam afara si venirea ierni a oprit orice fel de antrenament. Dar cu tapis-ul roulant e o alta chestie! Nu ma ninge nu ma ploua .... nu am scuze se nu alerg!
Si am decis sa "ma pun in vazul lumii" ca sa am un alt motiv pentru a continua si pentru ca nu vreau sa uit romana.
Stiu ca poate suna absurd ..... dar asta e!

Niciun comentariu: