miercuri, iulie 21, 2010

Din nou on-line

Mai mai mai, dar cat timp a trecut de cand nu am mai scris nimic .... pe blog :) (caci prin alte parti nu ma mai oprea lumea hahaha).
In doi ani si o luna s-au intamplat muuuuulte lucruri.
Am devenit din nou matusa, am schimbat casa siiiiiii........ m-am maritat! Ei bine da, eu cea care nu vroia sa auda de asa ceva, am facut-o lata (din toate punctele de vedere).Iar acum.... ????
Pai acum plecam peste mari si tari intr-o luna de miere de o luna :)

Dupa cum se vede din imagine vom face inconjurul lumi in vreo 31-32 de zile, impartite dupa cum urmeaza:
  • 23/24-31 iulie Bangkok (Tahilandia)
  • 31 iulie - 15 august Vancouver si Rocky Mountains (Canada)
  • 15/16 - 22 august Bayahibe (Republica Dominicana)
Voi incerca (daca internetul pemite) sa scriu si sa pun poze chiar de la fata locului, pentru a putea ramane cat de cat in contact cu cei de acasa.

Vacanta asta este aproape un vis, un vis care era sa se termine inainte sa incepa din cauza vizelor (mai ales cea canadeza). Dar acum toul s-a rezolvat si da azi incepem sa facem valizele.
In torie ar trebuii sa calatorim destul de "usori" (doar cativa pantaloni, camasi si tricouri din materiale "tehnice" care se usuca repede si nu au nevoie de fier de calacat), pentru a ne putea "ingreuna" pe parcursul drumului. Chiar si asa, trebuie sa fim atenti a nu uita lucrurile absolut necesare: aparate foto, medicamente si alte alea.
Cand am inceput sa programam calatoria am fi vrut sa calatorim cu "rucsacul". Adica cu putine lucruri dupa noi. Dar dupa o prima proba, ne-am dat sema ca nu face de noi (adica mai ales de mine ... pai cum sa nu imi iau o rochitica si un toc cu mine ... pai daca mergem sa dansam?!?!?!? .... "pai nu mergem sa dansam" zice el , iar eu "CUM SA NU DANSAM ... dar la Bangkok si la mare ce vrei sa facem seara?") Si uite asa acum plecam cu "ata" valizele :D !!!!!!!!
Mai e putin !!!!!!!

Niciun comentariu: