miercuri, mai 24, 2006

Furtuna de primavara

O zi furtunoasa, cred ca e singurul mod de a descrive aceasta zi!
Oboseala acumulata in ultimul timp, ieri s-a facut simtita ca de obicei cu durere de cap si de stomac. Dupa o seara petrecuta in baie, astazi m-am trezit cat de cat bine....dar tare as mai fi ramas in pat. Dar mi-am dat branci si am ajuns la serviciu, unde cum am intrat au inceput telefoanele si problemele.
Colegii mei nu si-au aratat fata decat la 9.30 (ca deobicei cand nu sunt sefii), asa ca alergam ca o zuza pe aici, incercand sa impac si capra si varza. Nu stau sa va povestesc, ca nu are rost. In trei cuvinte: lumea e cretina!
Sa ajungem la partea furtunoasa, caci despre ea vroiam sa vorbesc.
La 4 vad ca se innoreaza cerul, pana a deveni o lastra de plumb, si ce imi spun: "perfect, chiar pica bine o furtuna cu fulgere si tunete si multa ploaie, ca sa ma ajute sa ma descarc!"
Nu dureaza mult si incepe distractia. Zuburau foile de pe biroul meu de mai mare placerea.
Dar ca toate ficrurile frumoase a durat mult prea putin. Dupa o jumatate, de ora un cer de un albastru incredibil si un soare incredibil, au luat locul tunetelor si ploii.

Cam asa e toata viata mea....o furtuna care dureaza putin. Dar imi place!

Sambata mi-a sunat familionul, ca sa ne povestim care, cine, ce a mai facut.
Si ce imi aud urechile!
Eu de cand ma stiu, mi-a placut sa scriu. Si ceea ce scriam imi placea sa le tin pentru mine. Dar nu am reusit, caci de cand am inceput sa scriu, mamica a mea a gasit de fiecare data modul de a citii tot ce ascundeam.....De...ca toate femeile curioasa si bagacioasa trebuia sa stie si ea ce ii face plodul!
Acum, daca am vazut ca nu se merita sa tii secret ce-ti trece prin cap, si pentru ca internetul imi da ocazia sa scriu tot ce vreau, gratis....am tot dat bataie!
Ca de, de scris de mana, mi-e lene, de scris pe calculator....sunt faimoasa pentru ca sterg fara sa vreau mai tot ce fac ( femeie sunt si eu), iar in plus, e si aceasta un mod ca oricare de a "comunica" cu cei care isi mai aduc aminte de mine.
Doar ca am uitat sa iau in calcul ca probabil, mamici mele ii placea sa aiba excluziva pe ceea ce scriam, si uite asa, sambata "m-a luat deoparte" si ma "sfatuit" sa nu mai scriu de toate alea pe internet, ca lumea poate citii si isi face idei gresite! "Daca vrei sa te spovedesti fa-o la preot sau la maica-ta!"
Cine stie cand o sa intelega si ea, ca mie de ce spune lume nu prea ma intereseaza. Ca eu nu am pe nimeni cu cine sa vorbesc pe aici (in afara de jumatea...cu care nu am taine, deci i-am facut capul salata saracului om). In plus parca suna alftel cand o spui pe limba ta.
Stiu ca mama nu poati citii ce urmeaza, dar poate ii dau un "print" ca sa vada si ea cu ochii ei: Mie chiar nu imi arde de maritis, mi-e foarte bine asa cum stau, doar ca eu ca toate muierile, primavara ma apuca citaitul. Daca m-oi marita vreodato o voi face doar din doua motive, ca sa le fac pe plac alor mei, si ca sa scap de cozile de le questura.

Si acum sa continui cu povestitul.
Fratilor plec in Spania! Trei saptamani, cu camperul. De abea astept!
Barcelona, Valensia, Malaga, Cordoba, Toledo, Madrid, Zaragoza si don nou Barcelona inainte de a ne reintoarce catre casa. V-am spus ca deabea astept?
Asta e programul in linii foarte largi.
Acum incepe marea asteptare si pregatirea. Am reinceput cu serile la restaurant, iar jumatatea face site-ul pentru firma mea. De, avem nevoie da bani, caci doar camperul costa 3000 de euro.
E adevarat ca nu mai ai problema de unde dormii, dar benzina, mancarea, campegiul si distractia...unde le pui?!
Sper foarte mult sa ma distrez, sa ma bronzez si sa cunosc multa lume !!!!!!!! Parca as fi o blonda americana ha ha ha !

Niciun comentariu: