joi, aprilie 20, 2006


Ne-am intors de la Paris aseara si acum sunt din nou la munca...ce tritete!!!!!! Vacanta, daca se poate numi asa, a fost foarte frumosa...chiar daca 2 zile din 4 a plouat. Cum am ajuns in Paris, ne-am pierdut in cimitirul Montmartre. Dupa ce ai iesit din nou la lumina am reusit sa gasim hotelul, am lasat bagajele si am plecat la colindat.

Am fost la biserica "Sacre-coeur" si in "place du tertre". Dupa ce ne-am odihnit o ora doua, am plecat din nou la colindat si am ajuns in quarteierul latin, unde am mancat cate ceva....si uite asa s-a terminat prima zi.



Sambata am pastrat-o pentru Louvre. Si se dimineata pana dupamansa tarziu ne-am clatit ochii si ne-am marit cunostintele generale despre arta.......Doar picioarele noastre nu erau foarte de acord cu programul de culturalizare. Apoi am plecat catre Turnul Eiffel, dar ploua si era frig, asa ca am hotarat sa lasam turnul pentru duminica. Seara, morti copti am mancat tot in cartierul latin (dar de data asta am mancat prost). Duminica a fost randul museului D'Orsay (unde sunt toti impresionistii)....foarte frumos si euducativ, dar obosala ne-a impiedicat sa apretam tot contextul. Apoi, pentru ca nu aveam ce face ha ha ha am ajuns la Arcul de triumf si daca tot aveam biletul platit am decis sa mergem sa vizitam....dar cand am vazut 283 de trepte ca sa urci la 50 de metri, am vrut sa ne dam cu ciocanul peste picioare. Dar am urcat...panorama era mitica!


Intr-un traziu ne-am indrepata care turn. Dupa o ora si jumatate de cozi si lifturi, am ajuns in varf....si am inceput sa asteptam intunericul.......

O scurta paranteza: va ziceam ca "vacanta" asta ar fi fost a treia chanse pentru mandru ca sa ma ceara de muiere....Mi-am facut eu planul ca tiganul, si mi-am spus ca cel mai romantic loc in acest oras romanit e in varful "lu' turnu' ". Si uite asa el astepata noaptea ca sa faca poze, iar eu o asteptam ca sa sa ma ceara....Rezultatul...el s-a ales cu niste poze super....iar eu cu buza unflata....
Si ca sa vezi ghinionul ghinioanelor, chiar langa noi aud o tipa ca scoate un tipat scurt si ca incepe sa planga......de ce? pentru ca flacaul care o tinea in brate tocmai o ceruse.....sa-mi mananc ficatelul....De ce ea si eu nu? Porca troia!!!!! Dar asta e viata ... merge mai departe si noi cu ea!
Luni am vazut Notre Damme si am facut niste cumparaturi pe Champs Elisse. Dupa o lunga asteptare la aeroport (dar cel putin nu eram in picioare) si un zbor destul de tremurat, am ajuns acasa, un dus repede si ... la culcus gaina ca ti-e gusa plina !!!!! Aceasta e varianta scurta si la obiect, pentru cine vrea informatii detaliate este rugat sa ma sune sau sa imi scrie un mail!

Niciun comentariu: