miercuri, februarie 01, 2006

Ciorba la servici

Sunt in fata calculatorului (ca mai toata ziua de altfel), ma scarpin in cap si ploapa imi cade grea peste ochii. Si cand ma gandesc ca este doar 3 fara un sfert.......inca doua ore si jumatate de stat si frecat ciulamaua. Aaaa nu, cred nu ma insel, sefa o sa vina la birou exact 15 minute inainte de incheierea programului si o sa inceapa sa imi dea asa de mult de munca, ca sa compenseze cu orele in care nu am facut mai nimic. Dar asta e!
Si ce ziceam despre ciorba?
Pai azi, pentru masa de pranz eu mi-am adus frumos de acasa un borcan plin cu ciorbita de gaina, acrita cu zeama de varza (din butoiul propriu si personal). Pentru voi, poate nu e ceva asa de special, dar pentru mine, care traiesc intr-o tara unde ciorba nu exista a fost extraordinar. Mi-am incalzit bolul la microunde si dai ...se bateau turcii la gura mea!
Acum mi-e pofta de o bucatica de ciocolata, dar pantalonii care ma tot strang imi aduc aminte ca nu se poate.......Si daca m-as duce eu frumos pana la bar.....NU, trebuie sa ma abtin, cel putin pana diseara cand o sa mergem la cumparaturi si am sa imi fac eu pofta intr-un fel sau altul!

Niciun comentariu: