luni, septembrie 19, 2005

La jumatate

Desigur ca nu am apucat sa montez toata mobila dar oricum nu mai am mult.
Am si calcat deci...sunt o extraordinara!
Ce am mai facut?
Sambata ma decis ca e ora sa faca o mica investitie in hainute de facut traking la munte. Asa ca, am profitat de faptul ca erau reduceri si mi-am cumparat o pereche de bocancei, o pereche de pantaloni (rosii) si o gecuta (gri) rezistenta la vant si apa (pe care o pot folosii foarte bine si in oras pentru acest anotimp). Chiar aveam nevoie de ceva care sa imi ridice un pic moraul. De abea astept sambata cand am sa le "inaugurez", caci daca nu va ploua vom merge cu cortul doua zile la munte cu alti 4 prieteni.
Azi am botezat cum trebuie si viata mea de soferita si l-am facut pe dracu-n patru ca sa fac un caucic sa explodeze! Si uite-ma pe mine cum pun cricul si schimb roata.
Practic m-a ajutat un nene caruia i s-a facut mila de mine (pentru ca nu reuseam sa desurubez suruburile) ..... dar am participat si eu mult de tot!
Sincer sa fiu la cum sunt acum .... singura chestie care imi mai lipsea e un accident dar sunt multumita ca nu s-a intamplat nimic cu masina! Oricum ma asteapta mecanicul.... cu nota de plata!!!!!!

Niciun comentariu: