vineri, ianuarie 21, 2005

Dupa o cina Modeneza!

Ei bine da, nu sunt Modeneza….. si ma mandresc cu asta!
Se vede ca batranetea incede sa se faca simtita, caci azi dimineata, dupa cina de ieri: felul intai, lasagne (pasta cu carne si bechamella la cuptor), felul doi cotechinio (un fel de salam fiert) cu fasole si apoi diverse salamuri, branza di legume proaspete, felul trei frappe (un fel de scovergi doar mai subtiri, prajite in untura – este un dulce tipic de carnaval), eu ma simteam ca o carpa de sters pe jos
Cina a fost foarte buna, nimic de zis, doar ca pentru a digeri tot, imi va trebui toata dimineata si un litru de ceai.
La 3 noaptea m-am trezit, pentru un drum urgent la baie, si singurul gand ce imi suna in minte era:”Gata cu cinele astea care cad greu la stomac, de maine doar ceai cu bisciti la cina!” Dar pe urma m-am trezit si mi-am dat seama ca sambata vom merge la restaurant sa mancam peste , si in plus… unicul moment cand suntem acasa e la cina, si colac peste pupaza in congelator ma astepta doi iepuriasi pentru care am cumparat o tigaie speciala…..Cum poti spune nu?
Cantarul azi dimineata arata 53 kg…..urat. Cum se face ca am pus deja pe mine tot ce am mancat aseara?
Amin!
La naiba cu kg in plus, o viata ai! Spre doar ca stomacul meu sa tina, ca tare e bine cand manaci!

Niciun comentariu: