marți, decembrie 14, 2004

Pauza de pranz

Sunt in pauza de masa, asa imi curat morcovi, spal marul, pun CD-ul cu Eminem si ...pofta buna.
Pranzul meu e destul de saracacios, din mai multe cause. Una este "cantarul" care in fiecare dimineata se inacapataneaza si nu vrea sa se opreasaca mai jos 52 kg...tragedie. Un alt motiv este ca (din pacate) masa mea principala a devenit cina. Asa ca ieri am facut un orez cu sunca de curcan, carciofi, mazare si mozzarella.....o bunatate! Iar in seara aceasta am sa fac un pui cu cartofi la cuptor!
Se apropie Craciunul, Anul Nou! Cand ma gandesc cat o sa mancam...ma apuca groaza.
Ca sa ma linistesc un pic ma duc pe site-ul unor prieteni care fac inconjurul lumi. Cred ca v-am povestit despre ei.....cat ii invidiez! http://www.vagabondi.net/ Dar o sa ma fac eu mare si o sa vedeti voi!
Uffff italiani...sunt teribili... se dau la tine in toate felurile imaginabile.Dar despre asta nu am chef sa vorbesc azi....Alta data!

Dar sa vorbim un pic despre politica.
Basescu a castigat alegerile. E bine, e rau, nu stiu. Nu mai stiu care este situatia politica acasa. Dar nu il vad eu pe Basescu ca se pune cu burta la treaba ca sa dea o posibilitate Romaniei de a se ridica un pic din noroi!
Bafta fratilor!

Niciun comentariu: